οδηγός “επιβίωσης” στο σπίτι

Μασκα με Λευκή Άργιλο
Mat Κραγιον ΝΥΧ
Πινέλο Kabuki Sephora
Loreal smooth sugars
Βερνίκι Νυχιών Loreal

Ίσως διανύουμε την μεγαλύτερη περίοδο της ενήλικης ζωής μας με τον περισσότερο χρόνο μέσα στο σπίτι μας . Ναι αλλά αυτό είναι μια συνθήκη που μπορεί να μας αγχώσει, αφού είχαμε μάθει στους έντονους καθημερινούς ρυθμούς και τον ελάχιστο χρόνο στο σπίτι μας και στον εαυτό μας. Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω μια λίστα με πράγματα που μπορούν να μας κάνουν να αισθανόμαστε κάπως καλύτερα και να απολαύσουμε την καραντίνα με υγεία, σωματική και ψυχική.

Γελάστε! Το γέλιο είναι το καλύτερο φάρμακο για πολλά πράγματα. Τόσο για το μυαλό μας όσο και για την ψυχή μας. Δείτε αστεία βίντεο στο youtube με μωρά ή ζώα αλλά και διασκεδαστικές ταινίες ή σειρές.

Προσευχηθείτε! Διαλογιστείτε! Ακόμα και αν είναι δύσκολο να συγκεντρωθείτε , επιμείνετε!

Ακουμπείστε απαλά το σημείο της καρδιάς και πάρτε μια μεγάλη αναπνοή.

Ή αν νοιώθετε ότι έρχεται ένα κύμα δυσφορίας σταματείστε ότι κάνετε και πάρτε 3 μεγάλες αναπνοές.

Ελάτε σε επαφή με τον/την αγαπημένο/η σας. Ακόμα και το να πιαστείτε χέρι χέρι μπορεί να σας δώσει ενέργεια και αγάπη. Εάν μένετε μόνοι μιλήστε με τους αγαπημένους σας online.

Εκφραστείτε . Μην καταπιέζετε τις σκέψεις σας. Μοιραστείτε τις με τους ανθρώπους σας.

Μιλήστε στον εαυτό σας στον καθρέφτη. “Σε αγαπώ” “Σε εμπιστεύομαι” ” Σε προσέχω”. Πώς αισθάνεστε;

Ανάψτε αρωματικά κεριά , ακούστε την αγαπημένη σας μουσική.

Χρησιμοποιείστε έλαια ευκάλυπτου, λεβάντας, λεμονιού , κάνναβης.

Γυμναστείτε. Προτείνω το τραμπολίνο γιατί είναι παράλληλα και πολύ διασκεδαστικό.

Βγείτε έξω στην φύση εάν είστε τυχεροί και μένετε κοντά.

Aλλάξτε διακόσμηση . Εμπνευστείτε από Τhe White Company Blog!

Αγοράστε φυτά , γεμίστε γλάστρες και προσθέστε το πράσινο χρώμα στον χώρο σας.

Photo by www.thewhitecompany.com

Γεμίστε την μπανιέρα και απολαύστε ένα ζεστό μπάνιο.

Περιποιηθείτε το πρόσωπο με μάσκες και peeling.

Κάνετε ένα μακιγιάζ εάν αυτό σας φτιάχνει τη διάθεση. Βάψτε τα νύχια σας.

Ανάψτε κεράκια και κάνετε yoga.

Φορέστε τα αγαπημένα σας homewear ή επενδύστε σε καινούρια. Μπορείτε να ανανεώσετε και τα λευκά είδη του υπνοδωματίου σας.

Αφήστε στην άκρη τις οθόνες όταν βρίσκεστε στο υπνοδωμάτιό σας.

Ζωγραφίστε. Κάνετε κολάζ με αγαπημένες σας εικόνες από περιοδικά ή ακόμα και με δικές σας φωτογραφίες.

Μάθετε το πλέξιμο, ράψιμο, να φτιάχνετε κοκκαλάκια , βραχιολάκια ή ότι άλλο εσείς θέλετε.

Διαβάστε βιβλία. Είναι η πραγματική διέξοδός μας. Τόσο για έμας όσο και για τα παιδιά.

Γράψτε ένα ημερολόγιο.

Γράψτε κάθε πρωί 3 πράγματα που θέλετε να κάνετε μέσα στην ημέρα.

Γράψτε μερικά συμβάντα τα οποία έχουν συμβεί στη ζωή σας και είστε ευγνώμων για αυτά.

Δοκιμάστε νέες γεύσεις είτε σε φαγητά, είτε σε ροφήματα. Δοκιμάστε το Τσάι μελισσόχορτο

Μην υπερκαταναλώνετε τις ειδήσεις αυτό το διάστημα.

Χορέψτε τουλάχιστον 10 λεπτά την ημέρα.

Γράψτε σε σχόλιο τη δική σας λίστα επιβίωσης στο σπίτι!

Καλή διαμονή με τον εαυτό σας !

2 Replies to “οδηγός “επιβίωσης” στο σπίτι”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s